Denne side understøttes ikke optimalt i Internet Explorer. Vi anbefaler derfor, at du benytter en anden browser (fx Google Chrome, Edge, Firefox etc.)

Stadsing A/S - Levering

Logo

Levering

dag-til-dag


I bestræbelsen på at levere den bedst tænkelige service til alle kunder, samarbejder vi med Danske Fragtmænd - et professionelt logistikfirma med fokus på kompromisløs kundeservice og medansvar for miljøet. Læs mere på www.fragt.dk 
 

GRATIS levering ved køb for over kr. 500

Ved køb af varer for over kr. 500 ekskl. moms, er levering af produkter fra Stadsing A/S gratis i Danmark (undt. Grønland og Færøerne).
Ved køb for under 500 kr. ekskl. moms kommer der et ekspeditionsgebyr på kr. 50,- pr. ordre. Til øer uden selvstændigt postnummer og uden fast broforbindelse gælder den fri levering til afskibningshavnen.

Ekstra serviceydelser
Vi tilbyder en række ekstra serviceydelser til vores kunder. Priserne for vores ydelser fremgår også i varekurven, når du bestiller dine varer.

Fragt ved køb over kr. 500 ekskl. moms GRATIS
Fragt ved køb under kr. 500 ekskl. moms DKK  50
Indbæring DKK 149
Levering på et bestemt tidspunkt/DOT levering fra DKK 400
Afhentning GRATIS
Varer må stilles uden kvittering GRATIS

 

Hvor kan jeg få leveret?

Stadsing A/S leverer varer til hele Danmark. Varerne leveres til dig med Danske Fragtmænd. Til øer uden selvstændigt postnummer og uden fast broforbindelse gælder den fri levering til afskibningshavnen.

Skal du have leveret til udlandet, sørger du selv for fragten fra Stadsings lager i Nørresundby. Vi er gerne behjælpelige med bestilling af fragt, hvor fakturaen for fragten sendes videre til kunden.

 

Hvad er deadline for dag-til-dag levering?

Vi har dag-til-dag levering af alle varer, som er på lager og bestilles mandag-torsdag inden kl. 13.00. Bestiller du fredag inden kl. 11.00, leveres varerne mandag. 

Vi tager naturligvis forbehold for uforudsete forsinkelser.

 

Kan jeg selv bestemme, hvornår varerne skal leveres?

Ja og også tidspunktet, da vi tilbyder DOT levering. Ønskes dette, skal der tages kontakt til kundeservice forud, som laver denne bestilling. Prisen er fra DKK 400,- og opefter, og afhænger af størrelse, kilo, tidspunkt på dagen og hvor i landet det skal leveres.

Når du afgiver din bestilling, kan du angive, hvilken dag du ønsker varerne leveret. Angiver du ikke en dato, vil du få leveret næste dag ved ordrer afgivet inden kl. 13.00. Ved afsendelse af varerne fra Stadsings lager, modtager du en mail med et Track & Trace nummer. Når din ordre er scannet hos Danske Fragtmænd, kan du selv følge, hvor langt ordren er kommet via Track & Trace nummeret.

Er du ikke hjemme, kan du notere på ordren, om varen må stilles, så der ikke behøver at være nogen på adressen.

 

Kan jeg afhente mine varer?

Stadsing A/S tilbyder afhentning af ordrer på lageret i Nørresundby. Under bestilling og forsendelsesmåde vælges afhentning. Når du har lavet en bestilling i webshoppen, modtager du en ordrebekræftelse pr. mail. Denne bekræftelse kan udskrives og medbringes ved afhentning. Dine varer er klar til afhentning 30 minutter efter du har afgivet ordren, såfremt alle varer er på lager.

 

Hvad sker der, hvis det produkt jeg bestiller er i restordre?

Vores standard sortimentsprodukter vil altid være på lager, og de er derfor markeret med en grøn prik på webshoppen. Varer, der er i restordre, er markeret med en orange prik i med angivelse af forventet leveringstid. Hvis det forekommer at et produkt, som tilsyneladende er på lager, alligevel viser sig at være i restordre pga. mængden der bestilles, vil du blive kontaktet af vores salgsafdeling, som evt. kan hjælpe med til at finde et alternativt produkt.

 

Pallebyt - VIGTIGT!

EUR-paller koster penge, men det smarte ved disse paller er, at de er en del af et byttesystem. På den måde undgår du, at skulle betale for dem. Det betyder dog, at de udleverede paller kun er til låns, og skal leveres tilbage til fragtmanden.

Når du får leveret en ordre på en palle, (europalle eller ½ palle) vil du blive bedt om, at kvittere på fragtbrevet både for leverancen og  pallerne. Hvis du har en palle at bytte med, vil disse udligne hinanden, og du skal derfor ikke betale for pallen.  

Det er dit ansvar, at der udveksles byttepaller.

Når fragtmanden kommer med dine varer, er det dit ansvar, at have en palle klar til at bytte med. Pallerne skal være let tilgængelige, ubeskadigede, hele, rene, tørre, og godkendte (stemplet). 
Hvis du ikke har en bytte palle klar, vil du få en faktura for manglende byttepalle på 120 kr. for europalle eller 100 kr. for ½ palle ekskl. moms.

Vi gør vores bedste for at sende dine varer forsvarligt. Det betyder, at det er svært at afgøre på forhånd, om dine varer bliver leveret på en palle – det vurderer vores lagermedarbejder ud fra mængde og produktmix. En hovedregel er dog at, hvis din leverance vejer mere end 40-50 kg, skal du forvente, at dine varer bliver leveret på en palle (dog med få undtagelser). 

Hvis du er i tvivl, er du mere end velkommen til at kontakte vores kundeservice på tlf: +45 70 15 34 00 eller [email protected].

Form is not valid - Please fill required fields. Error - contact administrator.