Stadsing A/S - Levering

Logo

Levering

Levering til tiden
I bestræbelsen på at levere den bedst tænkelige service til alle kunder, samarbejder vi med Danske Fragtmænd - et professionelt logistikfirma med fokus på kompromisløs kundeservice og medansvar for miljøet. Læs mere på www.fragt.dk 

Hvad koster leveringen?
Ved køb af varer over kr. 1.300 ekskl. moms er levering af produkter fra Stadsing A/S gratis i Danmark (Grønland og Færøerne undtaget). Ved køb under 1.300 kr. ekskl. moms kommer der et ekspeditionsgebyr på kr. 110,00 pr. ordre. Til øer uden selvstændigt postnummer og uden fast broforbindelse gælder den fri levering til afskibningshavnen.

Ekstra serviceydelser
Vi tilbyder en række ekstra serviceydelser til vores kunder. Priserne for vores ydelser fremgår i shoppen, når du bestiller dine varer.

Indbæring                            DKK 149,- 
Levering fast tidspunkt       DKK 39,- 
Ring ½ time før levering     DKK 10,- 
Afhenter                               DKK 0,- 
Må stilles uden kvittering   DKK 0,- 

Hvad kan jeg få leveret?
Stadsing A/S leverer varer til hele Danmark. Varerne leveres til dig med Danske Fragtmænd. Til øer uden selvstændigt postnummer og uden fast broforbindelse gælder den fri levering til afskibningshavnen.

Levering til Udlandet
Skal du have leveret til udlandet, sørger du selv for fragten fra Stadsings lager i Nørresundby. Vi er gerne behjælpelige med bestilling af fragt, hvor fakturaen for fragten sendes videre til kunden.

Hvor lang leveringstid er der?
Vi har dag til dag levering af lagervarer på webshoppen. Laves ordren inden kl. 13.00 leveres varen den efterfølgende dag. Fredag skal ordren være afgivet inden kl. 11.00 for at blive leveret mandag.

Kan jeg få at vide, hvornår varerne bliver leveret?
Når du afgiver din bestilling, kan du angive, hvilken dag du ønsker varerne leveret. Angiver du ikke en dato, vil du få  leveret næste dag ved ordrer afgivet inden kl. 13.00. Ved afsendelse af varerne fra Stadsings lager, modtager du en mail med et Track & Trace nummer. Når din ordre er scannet hos Danske Fragtmænd, kan du selv følge, hvor langt ordren er kommet via Track & Trace nummeret.

Du kan bede om at få dine varer leveret på et fast tidspunkt eller at blive ringet op ½ time inden dine varer leveres. Se mere i afsnittet om ekstra serviceydelser. Er du ikke hjemme, kan du notere på ordren, om varen må stilles, så der ikke behøver at være nogen på adressen.

Kan jeg afhente mine varer?
Stadsing A/S tilbyder afhentning af ordrer på lageret i Nørresundby. Under bestilling og forsendelsesmåde vælges afhentning. Når du har lavet en bestilling i webshoppen, modtager du en ordrebekræftelse pr. mail. Denne bekræftelse kan udskrives og medbringes ved afhentning. Dine varer er klar til afhentning 30 minutter efter du har afgivet ordren, såfremt alle varer er på lager.

Hvad sker der, hvis det produkt jeg bestiller er i restordre?
Vores standard sortimentsprodukter vil altid være på lager, og de er derfor markeret med en grøn prik på webshoppen. Varer, der er i restordre, er markeret med en rød prik med angivelse af leveringstid. Hvis det forekommer at et produkt, som tilsyneladende er på lager, alligevel viser sig at være i restordre, vil du blive kontaktet af vores salgsafdeling, som vil orientere dig om forsinkelsen og evt. hjælpe med til at finde et alternativt produkt. 

Denne webside bruger cookies. Ved fortsat brug af websiden godkender du vores brug af cookies.